Det går inte med ord beskriva hur in h-vete trött jag är på detta strul med internet… ingen tar ansvar! Tele2 skyller på Belgacom som skyller på Tele2 osv. Jag skiter i vem som felat bara det blir löst men ingen gör något… Kan det vara så svårt för Belgacom att kolla vilken tekniker det var som skulle komma i måndags? Och ringa honom? Och kolla vad som gjorts eller inte gjorts? Tydligen är det inte så de jobbar… JAG BLI GALEN! Vår relocations-dam ringer och hon är om möjligt ännu mer arg än jag! Så just nu har vi ingen aning om när och om vi får internet… Skulle vi bryta med Tele2 får vi börja om med någon annan och det känns ju hopplöst om vi inte väljer att använda Belgacom direkt men de är 25 € dyrare per månad och har sämre avtal plus att jag inte vill gynna dem då de skött detta så uruselt… men då kan vi ha uppkoppling inom en vecka… konstigt att det helt plötsligt går att få tekniker som kommer ut snabbt då!!! Så mycket för den fria konkurrensen inom EU.
Fortsättning följer…
24 september 2009 kl. 17:09 |
jag förstår att ditt tålamod börjar tryta
24 september 2009 kl. 17:54 |
Jo, fast vi har kommit in i fasen då vi mest skrattar åt det… Mest synd är det om J som inte kan hålla kontakt med sina vänner för även om jag får lite uppkoppling ibland så vill inte hans dator det!