Så gav vi då upp idag… Tele2 kan dra dit pepparn växer, vi bryter avtalet med dem vilket inte är något problem då de lovar att de ska ordna allt inom 6 veckor men i vårt fall handlar det om 10 nu. Istället blir det Voo (jo, jag vet det låter lustigt) vilka ha bra priser och avtal och de tillhandahåller internet via tv-kabel och det ska vara bättre och mer tillförlitligt också. Så nästa vecka, den 1 oktober kommer en tekniker och fixar allt under förmiddagen. Nu hoppas jag att detta verkligen löser sig!
25 september 2009 kl. 7:09 |
Jag håller VERKLIGEN tummarna för att Voo sköter sig sååååå mycket bättre!
25 september 2009 kl. 14:00 |
jaaaa nu håller vi alla tummar!!
25 september 2009 kl. 14:52 |
Ja, det känns som hela världen skulle behöva hålla tummarna åt oss! Jag kanske är lite pessimistisk men jag tror inte på något när det gäller vårt internet förrens jag vet det funkar…