Archive for 7 januari, 2010

För ett år sedan

07 januari 2010

Idag klockan 20.00 är det ett år sedan T fick erbjudandet om jobbet här i Bryssel. Sedan fick han tänka till klockan 14 dagen därpå… Året har gått fort men samtidigt känns det som evigheter sedan. Lustigt! Jag minns ivern att få berätta för alla men vi fick inget säga för än det var mer officiellt.

Hörde om köldrekordet i Sverige i natt. – 40!!! Det är kallt… Här var cirka -10 i natt men idag har det varit soligt och kring nollan på dagen, riktigt skönt ute! T jobbar hemma idag, mysigt att se honom även om han mest sitter och petar på sin dator! J och jag tog bilen för att handla det jag inte fick hem igår plus lite till när vi ändå hade bilen, man får passa på! Sedan har vi insett att elementet i köket (vid matbordet för i själva köket finns inget element…) inte funkar… inte undra på att det är kallt här uppe! T har luftat det nu och gör så var 15:e minut nu för det blir inte varmt men hela tiden kommer det mer luft. Hoppas vi får igång det…

Nu ska jag se om jag kan slita T från datorpetandet och få med honom ut och gå!

