Archive for 11 januari, 2010

Sov som en stock!

11 januari 2010

Igår fick jag superhuvudvärk vid 21.00 ungefär och la mig redan vid tiotiden. OCH sov som en stock tills klockan ringde vid 06.30 och DET händer inte ofta! Jag vaknar nästan varje natt 2-3 ggr på grund av värk i kroppen. Skönt att få sova en hel natt! Huvudvärken var också borta men nu på eftermiddagen har den kommit tillbaka, typiskt!

Idag har jag tagit tag i högen med ren tvätt, vikt och sorterat. Ringt och klagat på elementet, som inte funkar än. Och någon ska komma vid 19 i kväll för att kolla på det. Sedan har också vår porttelefon ju lagt av men det får vi vänta på med att få lagat.

Just nu har jag precis kommit tillbaka från en runda på stan; har lämnat tillbaka en kofta, köpt en tröja, kalsonger till J och några andra småsaker. Så nu ska jag ta mig en kopp te innan det väl är dags att möta J vid spårvagnen. Måste passa på att lovprisa min nya vattenkokare! Helt suveränt bra! Att snabbt kunna värma tevatten till 80 grader gör att te blir klart väldigt fort och inte så hett att det inte går att dricka på en evighet utan alldeles lagom direkt!

J har idag börjat få tillbaka sina resultat på allla de Exams han gjorde innan jul och enligt de sms han sänt mig ser det bra ut, kul!

