Archive for 18 januari, 2010

1-års kalas!

18 januari 2010

Idag är det ett år sedan jag började skiva i denna blogg! Så hurra, hurra, hurra på 1-års dagen till min blogg! Tanken var, och är, att skriva av mig kring vår flytt utomlands och vårt liv i Bryssel. Att på detta sätt hålla nära och kära informerade om vårt liv när man inte kan ses och höras så ofta. Att slippa skriva massor av mail till massor av olika personer regelbundet. Det har väl funkat så där… Jo, jag har många regelbundna läsare, ett snitt på ca 20 per dag så jag vet att ni läser om oss. Och det är ju just det! Ni läser om oss men vi vet inget om er… Jag får, tyvärr, väldigt lite respons tillbaka… det är ett fåtal som skriver kommentarer, för få tycker jag! Jag vet att livet rullar på, att ni har fullt upp med ert och att vi på något sätt inte ingår i ert liv längre och det är väl det jag måste acceptera. Men jag hade hoppats på mer respons…

Skam den som ger sig! Jag tänker fortsätta och kanske, kanske det händer något!!!

PS Det går ju faktiskt också att maila mig ;-)

