Archive for 21 januari, 2010

Tralla la, vad jag är glad!!!!

21 januari 2010

I morgon är J ledig och vi ska försöka hitta lite mer vår skor till honom, inget han ser fram emot direkt… så för att göra ”plågan” lite mindre för honom (och mig) har jag idag gjort lite marknadsundersökning på utbudet! Till saken hör att han har storlek 46 i skor! Så inte helt lätt med andra ord. Men det ser inte allt för mörkt ut! En hel del i hans storlek på rea!

Inga Kiss-biljetter idag heller… MEN idag finns det inte mycket som kan förstöra mitt superglada humör! Jag skiter i att det är mulet och regnar! FÖR DEN 5 FEBRUARI TILL DEN 10 FEBRUARI KOMMER VÅR SON V PÅ BESÖK!!!! Jag har längtat efter honom sedan i jul och det ska bli så mysigt att få ner honom hit, att pyssla om och skämma bort honom! I hela 6 dagar! Längtar, längtar!!! Tralla la, vad jag är glad!!!! Hoppas ni fattar det!!!! Går här och ler!!!! Snart ska jag gå och möta J, han vet inget än och kommer också bli glad, tror jag!!!! Tralla la!!!!

