Spöregn…

Snön uteblev inatt, istället var det plusgrader i morse igen. Men just nu blåser det kraftigt blandat med snöblandat spöregn… Att gå ut står inte på min önskelista! Hoppas det avtar till J kommer med spårvagnen!

I morse, efter min promenad, tog jag mig till mataffären. Ville få det överstökat för idag skulle E och jag iväg på lite shopping, hennes ena dotter fyller år på söndag, men det blev inställt och istället gör vi det i morgon. Så jag har betat av lite pappersjobb; räkningar och sånt! Tvättat de nya påslakanen jag köpte på IKEA till min och T:s säng och tagit det rätt lugnt. Har varit så trött de senaste dagarna så det behövs nog en dag med inget inplanerat! Tänkte läsa ut boken jag håller på med för att sedan ta och läsa den jag fick av A i julklapp: Camilla Läckbergs Fyrvaktaren. A glömde ju den hemma innan han åkte för att fira jul med oss i Småland så jag fick den nu när T träffade honom i Sverige! Bättre sent än aldrig!

Mot soffan, temuggen och min bok! Och regnet börjar avta!!!

Lämna en kommentar