Archive for 31 januari, 2010

Ännu en vanlig söndag i vår värld

31 januari 2010

Söndag igen och om några timmar är helgen över… och även årets första månad! Vi har tagit det lugn, som vanligt! J har pysslat med läxor och T har jobbat. Själv har jag hunnit med att baka bröd, det supergoda fruktbrödet, men denna gång bytte jag vetemjöl mot svensk rågsikt och brödet blev, om möjligt, ännu godare! Och så köra lite tvättmaskin! Inte så betungande sedan vi numera bara är tre och det brukar bli en maskin med ljus tvätt och en med mörk och så någon med T:s skjortor.

Annars laddar jag inför fredag! För då kommer ju V hit! Saknar min älskade lilla-stora son! Och givetvis saknar jag även A, min lilla-stora-stora son!

Solen har lyst från blå himmel idag och snön som kom igår har minskat rejält då vi haft 6-7 plusgrader!

Nä, dags att sortera lite tvätt tror jag!

