Se framåt…

Idag blev det inget ”titt” på lägenhet för han som skulle visa den var sjuk så det blir den i morgon också. Det betyder fyra lägenheter imorgon. Jag har sådan tur att min väninna A-K erbjöd sig att hänga med, lite roligare att vara två och lättare att minnas vad vi såg också! Det är ganska mycket fjäskande bland dessa firmor som visar lägenheter och samma lägenhet kan vara objekt hos flera firmor. Så att bli hämtad och skjutsad är absolut inga problem och väldigt bra när man, som jag, inte har tillgång till bil och så slipper man hitta parkering! Så hela eftermiddagen är uppbokad i morgon.

Just nu försöker jag se framåt, försöker se att detta är vägen till något ännu bättre. Funkar väl så där…

Nu ska jag fixa två mumsiga baguetter till J, han ska på skolresa i morgon. De ska besöka Mechelen Jewish Museum of Deportation och Fort Breendonk at Willebroek. Kommer med all säkerhet bli intressant och J är intresserad av andra världskriget och allt runt det.

2 svar to “Se framåt…”

  1. jaglovisa Says:

    Ta med kamera och ta kort på lägenheterna – annars är det så svårt att minnas … tycker jag i alla fall …
    Lycka till!

Lämna en kommentar