Internet del sjuttiotolv… eller så…

Om någon trott att allt löst sig med vårt internet så kan jag meddela att så är det inte… Belgacomes tekniker var här i onsdags, i torsdags blev jag uppringd av en tekniker från vår leverantör Billi som förklarade att det fortfarande är problem. Tid bokades till nu på måndags för att lösa det.

Trodde jag… i går, fredags, ringde någon från Billi och undrade om jag hade internet än… Öhhh… borde inte DE veta? Nä, sa jag. Och så förklarade jag vad som hänt under veckan och att teknikern ska komma på måndag MEN hon kunde inte se någon inbokad tekniker till oss så vem som ringde och bokade det visste hon inte, bara att det inte var från Billi… Så nu bokades besök in på fredags nästa vecka.

Så idag då… mail från Billi med faktura! För internet från 21 september samt inkoppling! Gissa vem som INTE tänker betala?! De ska inte tro att jag betalar för något jag inte fått och absolut inte innan allt funkar! Så om det dyker upp en tekniker på måndag, vad gör jag då? Släpper in honom? Knappast, i alla fall inte utan att han kan legitimera sig och bekräfta VEM han jobbar för!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: