Archive for 10 april, 2011

Men…

10 april 2011

Det var ju inte så här det skulle bli… redan idag…

Får skylla på förkylningen. Eller?

Fika, tulpaner, golf och snor!

10 april 2011

Idag tog våra golfande gäster och T lite sovmorgon och jag fick med dem till marknaden också! Bra med tre karlar som bärhjälp! Sedan blev det fika på terrassen i solen! Underbart! De är inte så värst sugna på att komma hem till Sverige i morgon och det svenska vädret efter fyra dagar här med sommarvärme!

M, T och J snackar golf, det har blivit mängder av det, och fikar!

Mina tulpaner blommar för fullt!

Nu har de åkt för att spela 18 hål, de andra två dagarna har de spelat 36 hål så lite lugnare idag. Sedan ska vi baka pizza när de kommer hem fram emot kvällen.

J och jag går har och hostar och snörvlar för fullt… min förkylning är allt annat än bra och J har också åkt dit… vi får väl se om det blir skola för honom i morgon eller inte. Och jag bara MÅSTE bli frisk för på tisdag kommer ju A hit och då ska vi ju shoppa för fullt!