Inredningstips från en gata i Bryssel

Sugen på ny stil i ditt vardagsrum? Något lite mer ovanligt än det avskalade nordiska? Lite mer svulst? Något som tar rejäl plats så det blir trångt? Då kan du komma förbi min gata! Här står just nu två fåtöljer för gratis avhämtning. Modellen heter Skitful eller möjligtvis Väl använd.

Blev du sugen? Hör av dig så ska jag ge dig exakt adress!

Och nej, det är inte jag som ställt ut dem ;-) Jag håller mig till den mer minimalistiska inredningsstilen!

Om någon var sugen på dem kan jag meddela att det är för sent… de blev hämtade av någon annan under kvällen igår. Hoppas den personen blir nöjd ;-)

4 svar to “Inredningstips från en gata i Bryssel”

  1. Petchie Says:

    Ha ha, tack för erbjudandet men jag tror jag hoppar ;-)

  2. Anna-Karin Says:

    ha ha ha ha verkligen sköna och svulstiga, jag tar dom om jag kan få in dom genom trapphuset….det är ju tråkigt om det inte funkar. Kan du sätta en lapp på dom ägare AK? Inte bara modelen är snygg utan också färgerna! Vilka fina modelnamnen…..säljande.

Lämna en kommentar