Precis nyss, vid 18-tiden, ringde min telefon. Ser att det är ett svenskt nummer och i andra ändan är en tjej från företaget där jag beställt J:s studentmössa! Hon har just läst mitt mail och ber om ursäkt att de missat det första.
Och det framgår också att de har extremt mycket att göra just nu, därav den långa telefonkö tiden. Och de har kunder i Finland, Danmark, Norge och Island. Jag berätta om det märkliga med den finska rösten och de hade hört att det hänt tidigare men de vet inte varför.
Hur som helst så skulle hon kolla upp med de på orderavdelningen vad som hänt och hon kommer återkomma till mig i morgon. Och hon bad om ursäkt!
Så med lite tur så löser det sig nog!
Uppdatering: Det löste sig snabbare än väntat! För svärmor meddelade just att den låg i deras brevlåda nu när svärfar kom hem!
26 april 2012 kl. 10:37 |
Skönt att det löste sig!
Recept på ckokladkakan du bakade i påskas?
26 april 2012 kl. 10:41 |
Ja!
Oj… Glömde jag bort att lägga upp det här? Förlåt… Löser det under dagen, måste åka och handla mat straxt!