I tre dagar har jag nu försökt komma fram via telefon till det företag som jag beställt J:s studentmössa ifrån. Den skickades till min svärmors adress den 7 april men har inte kommit fram så något är ju fel. Redan i början på förra veckan mailade jag dem men inget svar på det mailet…
Ringer via Skype och det är väl tur det för i går gav jag upp efter 50 minuter i deras telefonkö. Känns ju ganska otroligt att ett företag som säljer studentmössor ska ha så många som ringer så det är kö så länge…
Nytt försök idag då. Just nu är jag uppe i 35 minuter, har lyssnat på deras inspelade röst sjuttioelva gånger, trott jag kom fram för att sedan under 10 minuter fått höra den inspelade rösten på finska!!! Nu tillbaka till den svenska igen.
Har mailat dem på den adress som de läser upp i den inspelade rösten men inget svar på det mailet heller.
Och så gör de reklam att de är kungliga hovleverantörer… Just nu är jag bara irriterad på dem, vet inte hur jag ska lösa detta då de ju uppenbarligen inte svara i telefon och inte på mail heller. Och jo, de har redan dragit pengarna från mitt kreditkort…
25 april 2012 kl. 17:17 |
Åh så irriterande!! Undrar om de lagt in den finska rösten där bara för att man ska tro man hamnat fel och lägga på :) Vissa företag vill verkligen inte ha kontakt med sina kunder..
25 april 2012 kl. 18:21 |
Har just blivit uppringd av dem och det löser sig nog!