Välkommen till Sverige

I förrgår kväll körde vi då in i Sverige, GPS:sen sa: Välkommen till Sverige! Och plötsligt kändes det så påtagligt.

Nu har vi sovit en natt i Strängnäs, vi kom hit igår kväll. Annars har jag i princip sovit mig igenom hela vår resa på cirka 165 mil. Så enormt trött, kunde inte ens med vilja hålla mig vaken. Kanske är det så att jag är både fysiskt och psykiskt helt slut?

Just nu ska jag straxt duscha, T och jag har på morgonen gått en lång PW. Lite frusen då det bara var kring +4 ute…

Idag ska kontrakt skrivas på huset, det fixar jag utan T för han började nyss köra ner till Växjö igen. Sedan ska J och jag gå till Skattekontoret och folkbokföra oss, handla mat så vi har något att äta på onsdag och så givetvis åka ut till huset!

8 svar to “Välkommen till Sverige”

  1. Sofia Says:

    Ja välkomna till Sverige och mälardalen! :) Det är kanske kallt ute men det ser ut att vara en vacker dag, jag måste säga att jag är lite avis då jag tycker Strängnäs ligger så himla fint vid mälaren. Hoppas dagen går bra!

  2. Tina Says:

    Jag hälsar också er välkomna till Sverige.

  3. My Says:

    Hoppas ni får en fin dag! Såg på SMHI att det tydligen ska bli lite sol över Strängnäs idag, håller tummarna för att detta är en av de dagar som de har rätt. :)

  4. Annika Says:

    Förstår ju om du är trött till både kropp och själ. Det är ju inte direkt en vanlig flytt. Strängnäs är jättefint, och jag hoppas så att ni kommer att trivas där! Det ska bli så intressant att följa din ”landning”.

Kommentera

