Boktips

Läser rätt många böcker, blir väl mellan två och fyra i veckan. Vissa bättre än andra och nu tänkte jag tipsa om en av de absolut bättre! En som jag kommer minnas och jag kommer läsa mer av denna författare så fort det finns mer att läsa.

Bok

Livet efter dig av Jojo Moyes

En helt fantastisk bok!
Mycket humor, mycket sorg och ett stort allvar mitt bland allt detta.
Om vad som är viktigt i livet och att det kanske inte är samma för oss alla.
Att man kanske kan mer än man tror.
Om att våga veta vad man vill och stå för det hela vägen.
Att våga bryta invanda mönster och ta steget.

Tänker inte berätta mer än så!
Så ta nu och maka er iväg till biblioteket och låna den eller köp den!

För den är helt klart väldigt läsvärd.

8 svar to “Boktips”

  1. Fina Frun Says:

    Ska lägga den på minnet!

  2. Asa Says:

    Kastar ofta ett öga pa vad du läser för att ev. fa tips pa nya böcker. Denna hade jag inte läst, men pa Amazon hade de även ”Ein ganzes halbes Jahr” och ”The girl you left behind” av samma författare. Kanske kan vara värt att leta efter. i alla fall klickade jag hem ”Me before you” som din bok hette pa engelska. Tydligen fanns den inte pa tyska ännu. Spännande!

  3. Eva B Says:

    Jag har Silver Bay , Brudskeppet och Det skyddande regnet av Jojo Moyes. Jag gillar dom och du får gärna låna om du vill.

  4. Annika Says:

    Tack för tips!! Alltid bra att få sådana!

Kommentera

