Hoppsan…

Inser att jag nästan glömde bort bloggen idag!
Betyder väl att man haft fullt upp? Fast vi har haft en skön dag!

Photo 2014-06-08 11 24 25

Började med att sova länge, äta frukost länge och spela Yatzy medan vi åt. Och sedan har vi mest varit ute hela dagen. Plattor kring vår altan har lagts på plats av T. Och jag roade mig med att sopa grus, vifta bort mygg, lägga små runda plattor, vifta fler mygg, sopa mer grus och vifta ännu mer mygg.
Jävla mygg… Gick så långt att jag hade långbyxor och långärmat samt strumpor när det var smällvarmt ute.

Nu sitter jag och Googlar info och priser på effektiva myggdödar-saker. För det går inte att vara ute. Inte alls. Och de få ljumma härliga sommarkvällar som den svenska sommaren har vill man ju njuta av. Sitter det någon där ute som vet och har tips tar jag emot dem gladeligen! Har kommit fram till att vi inte vill ha en som drivs av gasol om det går att slippa.

Kommentera

