Gör sig bra ihop med blått

Sedan igår kväll är T hemma igen! Och jag överlevde, givetvis, natten bakom alla låsta dörrar!
Gårdagen var ljuvlig! En fantastisk sommardag med ljumma vindar, sol och blå himmel.

Photo 2014-06-10 15 08 18

Och har väl sagt det innan men det tål att sägas igen: Jag bor verkligen i en sommaridyll. Strängnäs är verkligen toppen på sommaren! Vatten kring en stad gör sig verkligen bra med sol och blå himmel.

Photo 2014-06-10 13 32 03

Cyklade in till stan för några ärenden, några fynd i second hand-butiken efter att köat en stund och sedan susade jag hem igen.

En bra dag!

6 svar to “Gör sig bra ihop med blått”

  1. Annika Says:

    Sov du ngt? HAHA. Jag brukar bara ligga och vrida och vända mig, läsa mitt i natten, försöka sova…gaahh!!
    Skönt att han är hemma.
    OCH du bor sååå fint. OCH sen har du den ljuvliga Mälardoften också. Love it!!

    • Brysselkakan Says:

      Jo då, jag sover. Har vant mig genom åren och det måste man när man har en man som rest så otroligt mycket som T gjort genom åren. Nu är han hemma drygt en vecka innan det bär av till Kina.
      Och ja! Visst bor jag fint!

  2. Ulrika Says:

    Ja det är verkligen fint! Jag är uppväxt vid vatten och bor nu i ”Vänerns pärla”. Tror inte jag skulle trivas att bo någonstans utan vatten/Ulrika

  3. Ulrika Says:

    Om ni får tidningen ”vi i villa” så står det om mygg,hur man blir av med dom/Ulrika

Kommentera

