Inget för mig!

Photo 2014-06-17 09 27 02

Photo 2014-06-17 09 27 13

Denna dam gick jag förbi i går morse, hon kom cyklande i badrock, parkerade cykeln, tog av badrocken och klev i vattnet.
Ingen aning om hur varmt vattnet var, kanske hon badar året runt!
Det ser så härligt ut men nej, inget för mig! Kan ju inte ens simma.

10 svar to “Inget för mig!”

  1. Annika Says:

    Åh vad det ser härligt ut!! Lugnt och skönt.
    Det skulle jag kunna tänka mig att göra. Mmmm….
    Men jag hoppar inte i mina sjöar som är fulla med snapping turtles och orm, haha!!

  2. Lisbeth Says:

    Fint att titta på men jag är hellre kvar på land. Det krävs hög temperatur i vattnet för att jag försiktigt ska våga mig i.

  3. Lisbeth Says:

    Var skriver du om böckerna du läst? Nyfiken på nya idéer!

  4. Asa Says:

    Det där med att ga saaaaakta ut i det kalla vattnet…..Nej, snabbt i och doppa sig! Efter alla Ahus-bad är man ju van vid allt fran 12 grader och uppat!

Kommentera

