Klipp, klipp

Gårdagen spenderade sonen och jag med att åka till Södertälje, äta god lunch, klippa min lugg och sonens hår, köpa jordgubbar och åka hem.

Även två PW:s hann jag klämma in och det blev en mjukglass för sonen.

Foto 2014-06-30 14 16 06

Och så konstaterade jag att vår fina frissa C bara blir tjockare och tjockare… Andra veckan i augusti är sista veckan hon jobbar och sedan får vi klara oss utan henne i fem månader.

Idag kommer A hit och hämtar sin lillebror sedan far de hem. Jag ska träffa Fröken L som kommer hit med tåget. Och så är det bara en dag tills T kommer hem!

Och så bytte jag bilden på min header!

2 svar to “Klipp, klipp”

  1. Annika Says:

    Jag ser det, gillar din header!! Snyggt!
    Vad härligt att T kommer imorrn! Kul med tjejträff idag!!

Kommentera

