Knivskarp

Att ha fina snittblommor på bordet gör mig glad!
Har insett att de som de säljer på Lidl håller bra kvalité och ett acceptabelt pris.

Något som jag dock tycker är lite klurigt med snittblommor är just det där med att snitta dem.
Har en skalpell men ändå blir det sällan riktigt bra.

Men för några veckor sedan stötte jag på en ny pryl inne i en blomsterhandel och trots att jag tyckte att 55 kr kanske var lite dyrt köpte jag en. Och har inte ångrat mig än! Busenkelt att snitta blommor! Ingen risk att skära sig och bra blir det!

001

Jag köpte min här i Strängnäs och troligtvis finns de i blomsterbutiker lite här och där men såg även att Bluebox hade dem. Läs mer här! Och nej, jag är som vanligt inte sponsrad.

Kommentera

