Och det blev så klart bra!

I morse for T och jag till Järna, där lämnade jag av honom och bilen och for sedan med lånad bil till V i Södertälje.
För idag skulle den äntligen upp!
Han har sedan han flyttade in i november väntat på att få råd med den fototapet han vill ha bakom soffan så när han fyllde år i maj fick han den av oss inklusive hjälp med att få upp den.

Och då han bor i en hyresrätt vill han kunna ta med sin fondvägg när han en gång flyttar så vi satte tapeten på en mdf-skiva som sedan hängdes på väggen.
Som en mycket stor tavla!

Foto 2014-07-06 17 08 15

Och ni som kan lite F1 ser väl vad det är?

4 svar to “Och det blev så klart bra!”

  1. Asa Says:

    Nürburgring Nordschleife skulle jag tippa! Inte för att jag kan min F1 (gillar definitivt inte motorsport) men det ligger ju nästgards härifran! Det har precis kursat och det har rullat manga huvud da det var statligt sanerat! Bl.a upptäckte man att väldigt manga poster var dubbelt tillsatta…..Hade ingen märkt förut.

  2. Ulrika Says:

    Det var väldigt smart att sätta den på en mdf. Nu när sonen flyttade så hade det varit bra om han kunnat ta med sig sin ”bro” :). Men det klart,min nya blommiga fondvägg hade jag kanske inte haft nu isåfall :D/Ulrika

Kommentera

