Dagens husmors-tips

003

Ett litet tips då!
När kläder börjar bli dassiga i färgen eller de vita frottéhanddukarna inte är vita längre, då färgar jag dem!
Så här hänger T:s favoritshorts, en gång svarta och fina men efter två somrar mer gråa på knäna och vid sömmar.
Men efter en omgång med färg i maskinen är det svarta igen.

För oftast är det ju inga fel på plaggen, det är ju bara färgen som gett upp!

2 svar to “Dagens husmors-tips”

  1. karin Sjögren Says:

    Ja jag brukar också färga om och få nya kläder av gamla. Nu när jag är inne på din blogg så inser jag hur länge jag har varit utan dator…nu har jag äntligen fått den instalerad

Kommentera

