Hårt men det gick!

Just ätit gott ute, grillad lammrostbiff. Och vi gick in när myggen blev för elaka. Men elakast var getingen, den som lömskt kröp innanför mina tunna byxor och stack mig två gånger innan jag fick av mig byxorna. Lätt panik där ett tag.

Annars har det jobbats hårt idag för i morgon åker svärfar och svärmor igen och vi var tvungna att bli klara med väggarna. Och det blev vi! Och svärmor och jag har dammsugit, dammat, torkat och moppat. För även om T varit duktig och sågat alla stenar ute så har det blivit galet dammigt inne. Dock återstår golven i vår lägenhet men det tar jag i morgon

Nu ska jag sova så god natt!

Kommentera

