Tror jag vinner

I fredags kväll lyckades jag ju få in en geting innanför mina byxor, blev stucken två gånger och har nu en kliande blaffa på benet. Sådär 10 gånger 5 centimeter stor…
Och en lätt panik över att få fler stick… Och tydligen så har alla getingar bestämt sig för att vara där jag är, sedan jag gick upp i morse har jag slagit ihjäl mer än tio stycken.

039

Och fler sprattlar runt i saften i getingfällan ute. Så än så länge är det nog jag som leder, trots blaffan på benet.

Kommentera

