Mindre trassel

Ni som följer mig på Instagram vet att vi tog en tur till Södertälje idag.
Besök hos vår superduktiga frisör Cicci stod på schemat. Och hon börjar se ut som en val!

Foto 2014-08-06 14 02 04

Bebis om en månad och jag vet inte riktigt hur någon i vår familj ska överleva hennes mammaledighet…
Och vi gick därifrån med betydligt mindre trassligt hår för mig och kortare hår på T.

Sedan tog vi en spontan tur till en second hand-butik och gick därifrån med några fina fynd, bland annat en lite unik Polaroid-kamera till en av sönerna. För ynka 80 kr var den vår! Och då ingick originalfodral i skinn.

kamera

2 svar to “Mindre trassel”

  1. Christel Says:

    Som en val? Men förstå så ledsen hon skulle bli om hon hörde det. Om jag var gravid och blev kallad för val skulle jag bli helt förstörd.

    • Brysselkakan Says:

      Det var hennes egna ord och jag skulle aldrig skriva det om jag inte visste att hon tyckte det var OK. Hon har klippt oss alla fem i tio år nu och är en kär vän.

Kommentera

