Första dagen på resten

001

Vi avverkade första dagen på vardagen igår, T jobbade hela dagen och tydligen mindes han hur man gör! Och sedan jobbade vi lite hemma på kvällen: reglar till innertaket är på väg upp i badrum och tvättstuga. I morgon ska jag ta en tur till en kakelbutik, behöver tänka ett varv till innan jag bestämmer mig 100%.

Annars känns det som om den där riktiga sommaren tog slut i går, visst skiner solen men värmen är inte den samma och det känns att det går mot höst… Mycket tankar flyger i huvudet, tankar om badrum, framtid och att jag inte ser fram emot vintern…

Ikväll fortsätter vi med att regla tak men jag slipper vara hantlangare för V kommer ut hit och hjälper T.
I utbyte får han middag och bensinpeng!

2 svar to “Första dagen på resten”

  1. Annika Says:

    Är det inte lite skönt att kanonvärmen gett vika? och att det blir lite mer normala temperaturer runt 20.23 grader?
    Det regnar hos mig idag. Skönt, tycker jag.
    Inte roligt med snurrande tankar i skallen. Förstår om sådana upptar din tid. De har ju en tendens att göra det :(

Kommentera

