Gilla läget

Gårdagen blev en dag med mycket promenerande. Jag strosade runt, gick på välbekanta gator, kikade in i favoritbutiker och hade det väldigt bra.

IMG_1690

Den här gränden hänger i svart-vitt hemma hos oss!

IMG_1697

Kanske ingen gata som gör intryck men här gick min PW runda i många år.

IMG_1699

IMG_1700

IMG_1692

IMG_1705

Det där tivolit saknar jag inte! Sedan mötte jag AK för fika och givetvis glömde jag ta bild på henne… Och jag önskar vi hade haft mer tid men T och jag skulle på middag hos en av hans kollegor. Där fick man inte ha skor inne, helt OK enligt mig, men man fick inte heller gå barfota eller i strumplästen. Ignorerade de där vita tofflorna men då kom frun i huset fram med dem till mig. Bara att gilla läget!

Foto 2014-08-21 19 14 29

Kommentera

