Tydligen kan vi sånt med

Igår gav T och jag oss på något vi aldrig gjort innan.
Vi putsade en vägg!

IMG_1827

002

Lite knepigt innan vi hittade tekniken men bra blev det!
Så tydligen ytterligare en sak vi kan lägga till på listan över saker vi kan.

Nu hoppas jag det torkar, eller brinner som det heter, ordentligt tills nästa helg för då är min plan att måla alla väggar i tvättstugan.

2 svar to “Tydligen kan vi sånt med”

  1. Annika Says:

    NI är verkligen duktiga på att fixa hemmavid. Å den som ändå hade en fjärdedel av ert kunnande :-)

    • Brysselkakan Says:

      Tack! Ja, ibland tänker jag att det är tur att jag har en så händig man och att jag är rätt händig själv. Vi kompletterar varandra bra och jobbar bra ihop.

Kommentera

