Uppe innan tuppen

Idag har jag ingen målare som ringer på dörren vid 07.00 och en chans att sova lite längre innan rörmokare och elektriker kommer vid åtta-tiden.
Men inte funkade det! Vaknar straxt efter fyra och trots hårda försök att somna om går det inte.
Vid halv sex ger jag upp, lägger mig på spikmattan i 20 minuter. Och somnar! Vaknar igen vid straxt efter sex och bestämmer mig för att nu får det räcka och går upp.

Lär bli en lång dag! Men å andra sidan så kan jag somna tidigt i kväll om jag vill.
Nu straxt dags att prata placering av spottar med elektrikern och jag hoppas de justeringar jag vill ha går att göra.
Och sedan PW.

Det är ju fredag och jag hoppas du har fina planer för dagen och helgen som kommer!

2 svar to “Uppe innan tuppen”

  1. johanna - tillvaron.se Says:

    Verkligen fullt sjå hemma hos er märker jag. Blir det bra då ;) Så det är värt det…

Kommentera

