Är det hundar?

Igår var det ju tisdag och som vanligt stod jag då i kön till second handbutiken på andra sidan bron.
De skyltar alltid upp med godbitar och det blir ju lite först till kvarn av det hela. Spanade in två saker i fönstret som jag gärna ville få med mig hem men med plats åtta i kön såg jag det som lite omöjligt.
Men det gick! Och hem med med följde dessa två.
Är det hundar? Ja, inte vet jag! Gav 20 kr för båda och de är rejält tunga.

037

039

Får för mig att jag sett liknande innan, i någon tidning kanske. Jag är i alla fall nöjd över mitt fynd!

6 svar to “Är det hundar?”

  1. Emma Says:

    Superfina ju! Ser ut som att de ska kunna vara dyra märkesgrejer. ;P

  2. Annika Says:

    Gillar att du är en sådan drottning på detta med att fynda på loppis och second hand!! Jättefina hundar! Gillar verkligen stilen!!

  3. Lotta Gunnarsson Says:

    Det är hundar, jag köpte mina för 15 år sedan i någon katalog som samlade ihop olika roliga prylar. Betalade mer är 20kr…..

Kommentera

