Heter du Carola?

I morse, på min dagliga PW, så knatar jag på för fullt när en man i rullstol rullar upp bredvid mig. Ser honom i bland så han är inte helt ny för mig.
Han frågar om ”jag heter Carola?”
Men det gör jag ju inte så jag svarar nej, han ber om ursäkt och inser att han tagit fel.
Och så rullar han vidare och jag går vidare.

Annars då? Jo då! Golven fick sin första flytning i går och just nu är andra gången på G, nu ska fallen till så vatten rinner dit det ska och ingen annanstans.

001

IMG_1886

IMG_1888

IMG_1889

2 svar to “Heter du Carola?”

  1. Annika Says:

    Alltså vilket projekt med era golv. OJ, men fint blir det!! Vilka attiraljer därtill!!
    Hoppas allt går bra idag också.

Kommentera

