Mest svammel

003

Torsdag och den där jäkla huvudvärken jag nu haft en vecka verkar flyttat in permanent. Liksom en förlamande trötthet. Och svårt att sova, eller sover gör jag rätt bra men jag vaknar ofta.
Har väl ingen bra förklaring till något av det.

Well, well, bara att bita ihop och köra på som vanligt! Och sådana här dagar är jag evigt (fast det är jag varje dag) tacksam att jag slipper jobba.

Lite småsaker att fixa idag och så ska karmen komma tillbaka hem till oss och sedan är det dags för mig att ta tag i den. Slipade gjorde jag rätt ordentligt i somras men lite till blir det säkert, spackla lite, några lister ska dit (just den biten får T fixa) och sedan grunda och måla. På lördag ska den på plats så den står där den ska när plattsättaren fortsätter nästa vecka. Och vi måste bli klara på lördag för på söndag far T på tjänsteresa några dagar.

Och sedan har jag blivit lite smått kär i den här soffan. Passar inte klockrent hos oss, färgen är lite fel men modellen!!! Kan se mig själv sitta där med en bra bok, en kopp te och ha det bra!

Noor_2

Bild lånad från svenskahem.se
8 svar to “Mest svammel”

  1. sofiainengland Says:

    Väldigt fin soffa! Hoppas huvudvärken går över snart. VEt hur det är att vakna en massa hela tiden, det har jag gjort i flera år.

  2. Annika Says:

    Ja, soffan är urläcker!! Gillar den massor. men din huvudvärk, usch vad jobbigt och trist. Nedtagande. HOPPAS att du snart känner dig mycket bättre. jag är som Sofia, vaknar massor om nätterna, så har det alltid varit. Tror aldrig jag sovit en hel natt i sträck…mkt trist.

    • Brysselkakan Says:

      Ja, visst är den!
      Sover aldrig en hel natt utan att vakna en gång men nu är det 2-4 ggr och det känns… Så kanske inte så konstigt att huvudet dunkar.

  3. Eva AB Says:

    Soffan ser jättehärlig ut! En krypa uppihörnet soffa. Jag har också haft huvudvärk och varit så trött. Jag tror att kroppen INTE vill ha höst än :).

    • Brysselkakan Says:

      Det är en fin soffa att krypa upp men jag vet att min käre man inte skulle gilla den, han är mer sorten som häller ut sig i soffan och då går denna bort. Å andra sidan har vi soffa så det är lugnt.
      Kan hålla med; min kropp vill inte ha höst än. Och absolut inte vinter…

Kommentera

