Uppe innan tuppen

06.00 pep mitt larm. Plattsättarna dyker upp vid sju och då vill jag ha hunnit vakna till och ätit frukost i lugn och ro.
Tror det är kakel på väggar som gäller idag och troligtvis också golvet i duschen.

Jag då? Tänkte lämna huset och ta med mig en granne för ett besök på Ikea! Insåg i går kväll att jag har nog inte varit på Ikea sedan i maj och då var det varuhuset i Helsingborg. Men jag kan ha fel.

Dags att skrubba gaddarna innan det ringer på dörren!

2 svar to “Uppe innan tuppen”

  1. Annika Says:

    Helt rätt att dra till IKEA, away from the hantisar :-)

Kommentera

