Archive for 8 oktober, 2014

Bra morgon!

08 oktober 2014

Idag fick jag lite sovmorgon, inga plattsättare här idag och jag slapp vara uppe till sju!
Lagom till jag vaknade vid åtta-tiden fick jag ett sms från en väninna som bor så där tio minuters promenad från oss, hon frågade om jag ville komma och äta frukost med henne. Och givetvis ville jag det! Så sömnruffsig i håret och iförd träningskläder begav jag mig till henne direkt.

IMG_1947

Tog bilen för regnet vräkte ner. Och jag tänkte att det räcker väl att bli blöt på min PW när vi frukostat klart.
Lite prat om ditten och datten, te och mackor. Trevligt!

Sedan hem igen för PW och då hade regnet gett sig iväg och solen sken!

Och jo, bilden lämnar mycket övrigt att önska men så blir det när man tar bild medans man kör och vindrutetorkarna går för fullt.