Regn hos mig

002

Ute regnar det så vi håller oss inne under eftermiddagen. Solen sken i alla fall i går!
Slö söndag, en sväng till sportbutik för nya löparskor till T, luftat bromsar på min bil precis innan regnet kom och så god sallad till fina köttbitar till middag.

Just nu F1 på TV:n, tretton varv kvar, och sedan lite småfix. En tröskel som ska limmas på plats mellan badrum och tvättstuga, överblivet klinkers ska upp på vinden och sedan blir det nog soffhäng resten av kvällen.
Och mina sista ostbågar ska ätas upp!

2 svar to “Regn hos mig”

  1. Fröken L Says:

    Har aldrig förstått mig på Formel 1. Varv efter varv. Pappa satt också jämt och tittade. Här vräker regnet ner. Snälla lillebror och Rebecca hjälpte mig att storhandla så att jag slapp släpa på cykel.

    Kram Linda

    • Brysselkakan Says:

      Kan hålla med! 53 varv idag och det är ju bara starten och de sista varven som är något att ha. Men jag kollar inte så mycket utan sitter bredvid och läser. T däremot är aktiv: ser på TV samt följer via en sida på nätet OCH Skypar med A samtidigt!
      Här vräkte det ner vid 13 men nu klarnar det visst upp, vi får väl se!

Kommentera

