En kompromiss

IMG_1969

Vissa dagar strular redan från start…
Mailade i går kväll projektledaren hos rörmokaren angående en detalj med vår duschblandare som skulle kunna vara ett problem.
Vid halv åtta dök rörmokaren upp här, han är inte helt lätt att kommunicera med om man säger så. En sävlig norrlänning som för det mesta verkar tycka att jag ska ha svaren på problemen…

Kan konstatera att morgonens PW gick i rekordfart för att gå av mig lite irritation.

Så efter många om och men, telefonsamtal med projektledaren (som det tur är går att kommunicera bättre med) har vi en lösning.
Inte så som jag ville ha det men en acceptabel med de förutsättningar vi har.

Och jag kan lugnt konstatera att om bara någon frågat i juli om vilken blandare vi ska ha hade jag aldrig behövt kompromissa.
Varför ska jag som kund och amatör behöva tänka på sånt som man tror proffsen kan och gör?

Kommentera

