I går kväll

I går kväll kom V hit direkt efter jobbet. Anledningen var att hans matlådor började ta slut och då han ska besöka sin fina flickvän i helgen fick det bli matlagning idag.
Nåja, det mest hade jag lagat under dagen annars hade vi fått hålla på sent.

Sedan hämtade vi thai-mat, jag lagade en ficka på hans jeans och vi pratade lite.
Och så glömde jag spana in hans senaste tatuering.
Glömde även att ta mysiga bilder på när vi fixade mat och umgicks.

Så kan det gå!

Men om ni är nyfikna på tatueringen så blir det en bild på den i alla fall. Och Annika får blunda nu!
A:et och det på benet hade han sedan innan och han kan intyga att det gör grymt ont att tatuera uppe på foten.
Och jag kan bara konstatera att V har lika krokiga tår som både jag och T har!

IMG_1944

Sedan åkte V och maten hem och jag läste  mest resten av kvällen.
Och någon gång medans jag sov kom T hem från Göteborg, märkte inte ens när han kröp ner bredvid mig, sov som en stock tydligen!

2 svar to “I går kväll”

  1. Annika Says:

    OJ OJ!! TACK för varningen, haha :-)
    Men wow vilken tatuering. DET måste ha tagit tid! Kan tro att det gör ONT att tatuera den tunna fothuden. AJ AJ!! Har han fler tatueringar? Häftigt!!

    • Brysselkakan Says:

      Varsågod!
      Han har tatueringar på nästan båda benen (överallt), ryggen så gott som full och bröstet ungefär samma. Inget på armar och ovanför t-shirt-nivå och så ska det förbli för han vill kunna dölja med långa byxor och t-shirt.
      Och så ett hjärta på ena skinkan med en pil igenom och så ”Mom”!!!
      Just den där tog nog inte så lång tid, han har andra som är mer detaljrika som tagit grymt många timmar och vissa har gjorts i omgångar för man orkar inte hur länge som helst. Längst tror jag han suttit i sex timmar.

Kommentera

