Berätta!

 

c65a751e9d49bf7dbf9e8dd0bcf38223

Så var det veckans bästa dag igen!
En hel helg framför oss att fylla med precis vad man vill.
Och här hos oss ska vi avverka Idol i kväll, min bil ska ses över för i onsdags hände något och jag har numera bara bromsar bak och så kan man ju inte ha det samt att vi ska börja få upp saker i badrummet och tvättstugan!

Just det där sista är lite så jag nästan börjar studsa!
Vill se handfat och kommod på plats, få upp WC-stol och alla skåp och garderober!
Ikea gjorde sitt i går och levererade över 400 kg skåp och luckor utöver det som jag och grannen A forslade hem.

Idag hoppas jag att rörmokaren dyker upp också, han skulle varit här i onsdags men fick åka på något akut som dykt upp istället. Akut för en rörmokare känns som det kan vara rätt blött…

Jag hoppas att även ni där ute får en fin helg, att ni gör saker ni gillar och trivs! Och eftersom jag alltid är nyfiken på er får ni gärna berätta!

Kommentera

