Mobil igen

Så har jag körbar bil igen! Kan säga att det känns verkligen väldigt bra för att vara utan har inte varit kul.

När bilen ända var uppställd på pallbockar bytte T även bromsarna. Och nu tar de så bra att jag nästan far in i rutan! Inser att de nog tagit dåligt rätt länge och förundras över att den klarade besiktningen nyligen.

IMG_2052

IMG_2053

Och sedan kom V ut och de låg där under bilen ihop och fick dit min nya tank.
Och det var kanske rätt bra att det som hände ändå hände för det visade sig att min gamla tank var väldigt dålig och hade nog rostat sönder inom ett halvår.
Inget ont som inte har något gott med sig!

4 svar to “Mobil igen”

  1. Annika Says:

    SÅ skönt att du nu kan åka omkring på gator och vägar igen med din bil :-)

  2. Asa Says:

    Vad skönt att allt är klart! Du bor väl nagot sa när centralt, men till mycket maste man ju helt enkelt ha en bil! Ja, besiktningstekniskt förstar man inte alltid hur det fungerar….

    • Brysselkakan Says:

      Jo, jag kan cykla in till stan på ca 10 minuter men sedan ligger ju inte allt inne i centrum och vädret är inte heller alltid på min sida!
      Så att ha bilen igen är skönt!

Kommentera

