Lite grönt

Idag har jag spenderat största delen av dagen i bilen, på Ikea och i bilen igen.
For till Västerås med en hel del att lämna tillbaka och en lista med saker att köpa i appen.

Väl hemma är jag helt slut… Att köra bil är inget min kropp gillar och då blir jag trött och får värk.
Plus att jag är inne i en period av dålig sömn, vet inte varför och bara att gilla läget just nu.

002

I alla fall så blev det också en blomma till nya badrummet för där finns fönster, till skillnad från vårt andra badrum, och då kan man ju ha blommor!
I går drog vi igång värmen i badrummet och tvättstugan och nu kan man gå ut där i strumplästen utan att få känslan av att gå barfota på is. Om vi är klara? Nä… en hel del småsaker kvar och jag har satt som mål att vi ska bli klara under helgen som kommer, vi får väl se om T har samma mål!

2 svar to “Lite grönt”

  1. Fröken L Says:

    Fint det blev med blomman. Det ska bli spännande att se slutresultatet. Du måste ta hand om dig!

    Kram Linda

    • Brysselkakan Says:

      Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag har ihjäl den ;-)
      Gör så gott jag kan för att ta hand om mig, det blir en ond spiral med värk, dålig sömn som ger mer värk osv. Men hösten och vintern är inte min årstid, min kropp gillar värme bättre.
      Vi MÅSTE ses nästa vecka!

Kommentera

