Ambivalent

Untitled-1

Eller på mer vanligt språk; velig.
Minns ni de där prickarna i guld?
Hade en plan och den innefattade en styck mycket ordinär tvättkorg från Ikea av äldre datum, mörkgrått tyg och guldfärg.

Satte igång med att sy ett nytt överdrag till korgen av tyget, inte klar än för klurar fortfarande på bästa lösningen invändigt i korgen men det kommer! Måste dit ljusare tyg för man ser inte ner i mörkret! Och just nu går det grå tyget bara ner 30 cm vilket var meningen.
Nå ja!

002

005

Hur som helst så innan det där invändiga ska sys måste utsidan bli klar.
Guldprickar!

006

Men det är nu jag blir ambivalent…
Är det verkligen snyggt med prickar i guld?
Eller är det enfärgade grå bättre?

007

Till råga på allt har jag två olika guld att välja mellan också…
Måste bestämma mig för när jag väl tryckt dit prickar lär de aldrig gå att få bort.

Velig? Jo då…

14 svar to “Ambivalent”

  1. Annika Says:

    Du får ju en snygg tvättkorg iaf :-) Själv samlar jag min tvätt i gamla IKEApåsar och bär dem upp och ner. Haha. CLASSY!!!

  2. Stella Says:

    Guldprickar! yes! Du kan ju pricka en sida till att börja med, för att se hur det tar sig ut. Stella

  3. Cicci Says:

    Utan prickar är det stiligare … :-)

    • Brysselkakan Says:

      Precis! Är inne på att strunta i prickarna. Fondväggen är ju i guld och också stången på min torkställning (som jag inser jag inte visat).
      Och du! Välkommen hit! Nya läsare och kommentarer gillar jag!

  4. Asa Says:

    Jag tycker faktiskt ocksa att det ser fint ut även utan prickar; nobelt. Gratt är flott!

  5. Mathilda Says:

    Jag tycker att du bara ska köra på grått! Blir snyggast så :) /Mathilda

  6. Ulrika Says:

    Guldprickar😊/Ulrika

Kommentera

