Men den slutade bra

Gårdagen går väl inte till historian som en bra dag hos mig.
Vaknade redan på natten och kände att jag hade huvudvärk. Och inte var den bättre när det väl blev morgon.
Men ut på PW i solsken! Och vill inte låta gnällig men det var brutalt för mitt bultande huvud med all sol!

Foto 2014-11-25 09 42 34

Sedan blev skallen bara värre och värre…
Lite tur i oturen att jag hade tid hos min sjukgymnast just igår då.
Han förstod att jag hade ont och sa bestämt till mig att åka hem och vila efter behandlingen.
Så det gjorde jag, så klart!

Foto 2014-11-25 15 07 46

Sedan blev det kväll och V med flickvän kom på middag och där någonstans började jag fungera igen.
Fortfarande huvudvärk men hanterbar och jag kunde tänka igen.

Så trots en skitdag så slutade den bra!
Och idag kan ju allt bara bli bättre!

Kommentera

