Hög medelålder där

Foto 2014-12-03 12 48 35

Ikea i går då.
Ihop med alla över 65…
För tydligen går de man ur huse när det serveras julbord på Ikea.
Ät så mycket du vill för 129 kr och det gjorde de.
Man kan lugnt säga att de tog över hela restaurangen med prat, mat och rullatorer.
Jag då? Nä, inget julbord för mig!
Det är rätt lite jag gillar av julmaten så det blev ju lax och så chokladmousse efteråt!

Foto 2014-12-03 07 46 18

Men innan jag åkte så fick jag äta frukost ihop med vår äldste son, alltså jag åt och han åt inte, för jag har fått tre söner som inte kan äta på morgonen. Själv vaknar jag hungrig varje morgon.
Sedan sa han hej då och åkte för att jobba och sedan vidare hem till Växjö.

Kvällen gick mest till att se hur det gick med budgeten i riksdagen, lite märkligt blev det allt, och att läsa i min ensamhet för T är ju i Bryssel.
Och jag är avis på honom.

2 svar to “Hög medelålder där”

  1. Annika Says:

    HAHA, som jag sa förstår jag verkligen att pensionärerna passade på. Kul outing för dem, kan jag tro.
    De har julbord här också på IKEA, men jag har aldrig varit där på det.
    Har ni kallt inne? Din son fullt påklädd :-) Hihi!
    Mysigt att ha honom hemma ett tag.
    Ja, så konstigt med nyval. Tror inte jag kommer att rösta på det parti jag röstade för i höstas. Ingen aning hur jag ska lägga min röst.
    Himla konstigt är det iaf detta….

    • Brysselkakan Says:

      Haha! Han har alltid mössa när håret är vått, sedan åker den av när det torkat så det ligger som det ska. Låter kanske knasigt men funkar för honom.
      Jag lär till 100% lägga min röst på samma parti som tidigare, inget svårt val.

Kommentera

