En sådan dag idag

001

Vissa dagar är man värd onödigheter mer än andra.
Och idag är en sådan dag bestämde jag.

6 svar to “En sådan dag idag”

  1. Stella Says:

    Samma här! Har just ätit en maffig pastarätt istället för min normala yoghurtochmuslilunch! Det känns mycket bra! Här en bit norr om rom har vi idag det ljuvligaste väder, klarblå hög himmel, vindstilla, värmande sol, 10 plusgrader, bergen ses i knivskarp silhuett. Stella

  2. Annika Says:

    I wish!! De där är ju såååå himla goda. Världens godaste!!!
    Det blir lite väl mkt onyttigt här hos mig nu, hmmm….
    Här är det soligt, klarblå himmel någon plusgrad.

  3. hannaahman Says:

    Helt rätt! Jag köpte mig en påse godis till kvällens plugg, det blir ju så mycket roligare då!

Kommentera

