En ljusglimt en grå dag

Igår regnade det mest hela dagen. En sådan där dag när det aldrig blir ljust.
Men i alla fall så regnade isen bort. Dock ser det lite halt ut ute men ska i alla fall försöka gå PW.

Och vet ni!? Jag fick visa leg på Systembolaget igår! Killen i kassan blev rejält röd om kinderna när han såg hur gammal tant var ;-)

Foto 2014-12-15 14 27 05

Han bad om ursäkt flera gånger men hon som stod i kön innan mig, och som nog var i min ålder, sa att han inte skulle skämmas för ”sånt blir man glad av när man är i vår ålder”! Och jo, det blev jag!

4 svar to “En ljusglimt en grå dag”

  1. Annika Says:

    JA sånt är KUL!! Älskar då det händer. Det hände nyligen både mig och P då vi beställde vin på ett ställe. HAHA!! Blev så full i skratt. Det är bara att glädjas åt det!! :-)

  2. Asa Says:

    Det hade definitivt gjort min dag!!

Kommentera

