Ut med julen!

Så där!
Julen är nedpackade för den här gången.

002

003

4 svar to “Ut med julen!”

  1. Stella Says:

    Oj, det var snabbt! Jag väntar tills trettonhelgen. Det är redan sent enligt italienskt tänkesätt…. Om jag bodde i Sverige skulle jag fortsätta att ha julsakerna framme till tjugondag Knut. Tycker det är så fint med alla ljus, framför allt adventsstjärnorna och ljusstakarna i fönstren.
    God fortsättning! Stella

    • Brysselkakan Says:

      Är inte så mycket för pynt men gillar det id jul och tröttnar lika fort! Dock hänger stjärnorna kvar ett tag till, blir ju så mörkt annars!
      God fortsättning till dig med!
      Funderade häromdagen var i Italien du bor?

  2. Stella Says:

    Hej igen! Bodde i årtionden i Rom, men flyttade för ett par år sedan ut till en by 6 mil norr om stan. Landskapet heter Sabina (tänk sabinskornas bortrövande) och är präglat av jordbruksdrift , något som får mig att känna mig hemma eftersom jag själv kommer från landet. Det tar mig max en timme att köra bil el åka tåg t Rom, så jag åker ofta dit för att träffa vänner eller shoppa. Jag tycker att jag har fått det bästa av två världar – och så har jag såklart med mig Sverige i själen, och numera också via internet. Kram. Stella

Kommentera

