En till

Torsdag redan och det känns mer som tisdag ju!
Idag började jag dagen med att baka bröd som stod fint i ugnen med jag gick PW.
Väl hemma igen tvärstannar jag på köksgolvet, för där sitter en lika stor spindel som den i går… Den slängde T ut så detta borde vara en ny.
Kvickt på med ett glas. Men den är var av den klenare sorten för den var stendöd en timme senare och fick åka ner i toan.

Satt och läste lite gamla inlägg från bloggen, vad som hänt på dagens datum under åren, och fnissade lite när jag läste om mina apelsininköp! Gick ju så där. Ni vet väl att de flesta matkedjor i Sverige slutat kalla blodapelsiner för just blodapelsiner? Folk vill visst inte köpa dem då, istället kallas de röda apelsiner.
Annars verkar just 8 januari vara ett datum av saknad och kyla.

Kommentera

