Att se fram emot

IMG_1677

Har just avslutat samtal med T:s duktiga sekreterare och vi har lyckats synka ihop två flygbokningar.
Så i slutet av februari hänger jag med T och vi åker ner till vår gamla hemstad Bryssel!
Han ska jobba och jag ska umgås. Och kanske shoppa lite. OK, han ska väl också hinna umgås lite ;-)
Ska bli kul och längtar redan!

2 svar to “Att se fram emot”

  1. Annika Says:

    Vad roligt!! KUL för dig. Då kanske du kan träffa Petra också. Vore ju toppen!
    Spännande att komma till gamla hemstaden.
    FINA tulpaner du köpte igår! Jag visste inte att det var Tulpanens Dag förrän jag läste det nånstans på Insta idag :-)
    Vad kostar ett fång tulpaner hemma? Här betalade jag 10 dollar för 15. Har en känsla att det är ganska dyrt.

    • Brysselkakan Says:

      Tyvärr är Petra bortrest den veckan… men finns andra att träffa!
      Gav 50 kr för 20 st men det var på Willys och erbjudande just denna veckan så ett lägre pris. Långt ifrån vad jag gav i Bryssel…

Kommentera

