En svamlande sex-åring

Idag är det den 18 januari och sex år sedan jag började skriva denna blogg. Lite svårt att förstå att det redan gått sex år.
Så mycket har hänt under de där åren. Vi har lämnat Sverige, bott i Bryssel i över tre år och flyttat tillbaka igen.

Och som det ser ut nu blir vi kvar här ett tag till. Och det är OK det med även om jag lite då och då längtar iväg till något nytt.

Den här bloggen har gett mig så mycket genom åren. Nya vänner, sådana jag träffat och sådana jag tycker jag känner men aldrig träffat fysiskt.
För det är ju så att det är ni som läser och kommenterar som ger bloggen liv, som gör att den lever vidare och jag fortsätter skriva.

Så idag firar vi lite tycker jag och önskar jag kunde bjuda er alla på tårta men det går ju inte.
Och jag fortsätter skriva och hoppas ni fortsätter läsa och kommentera!
Blev väl mest en massa svammel det här men så får det vara.

Ha en fin söndag nu!

 

2 svar to “En svamlande sex-åring”

  1. Christina Says:

    Grattis på sexårsdagen!! Efter sex år i USA och nu ett år i Tyskland förstår jag din känsla. Expatbacillen sitter djupt! Ser fram emot att läsa om era äventyr även kommande sex år!

    • Brysselkakan Says:

      Tack! Och kanske du också borde börja blogga? Jag kulle i alla fall vilja läsa om dina äventyr och tankar!
      Så totalt sju år utomlands, lite avis kan jag bli!

Kommentera

